پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228129
آخرين وضعيت بمب هاي پرسپوليس در نقل و انتقالات
تاریخ انتشار : 1396/03/08 10:29:16
نمایش : 1748
اگر شنيديد بحث پيوستن سعد ناطق به پرسپوليس دوباره مطرح شده تعجب نکنيد. پيگيري‌ها براي جذب شايان مصلح هم جدي‌تر شده است. با توجه به سختگيري‌هاي ايرانجوان در مورد فسخ قرارداد قائدي، شانس حضور اين بازيکن زياد نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همانطور که پيش از اين در خبرها آمده بود پرسپوليس با دو هافبک از دو تيم تهراني به توافق رسيده است. يکي از اين نفرات سيامک نعمتي است که تقريبا همه توافقات لازم همان زمان حاصل شده و بعد از ديدار با لخويا قراردادش را امضا خواهد کرد. ديگر هافبک مدنظر پرسپوليس رضا اسدي است که هنوز تکليف جدايي او از جمع نفتي‌ها مشخص نشده است.

حالا اگر شنيديد بحث پيوستن سعد ناطق به پرسپوليس دوباره مطرح شده تعجب نکنيد. پيگيري‌ها براي جذب شايان مصلح هم جدي‌تر شده است. با توجه به سختگيري‌هاي ايرانجوان در مورد فسخ قرارداد قائدي، شانس حضور اين بازيکن زياد نيست.

پرسپوليسي‌ها همچنان گوش به اخبار مربوط به کسر خدمت نوراللهي و عاليشاه هستند تا تکليف اين دو هم مشخص شود. با احتساب جذب شجاع خليل زاده و منشا و جدايي دو بازيکن اوکرايني، رامين رضاييان و آرام طبع، پرسپوليس در فهرست ۱۸ نفره خود دو جاي خالي دارد.  بر خلاف اعلام برخي رسانه‌ها، نعمتي متولد فروردين ١٣٧٣ است و سهميه زير بيست و سه سال نخواهد بود. در واقع متولدين دو ماه پاياني ١٣٧٣ در فهرست ٩ نفره زير بيست و سه سال قرار مي‌گيرند.  اگر دو سهميه خالي فهرست سرخپوشان را براي عاليشاه و نوراللهي در نظر بگيرند، جذب نفرات جديد منوط به جدايي بازيکنان فعلي است. با حضور نعمتي و عاليشاه شايد بازيکني مانند نريمان جهان کانديداي اصلي خروج از فهرست باشد.  در صورتي که نوراللهي به تيم سابقش برگردد رفتن شهاب کرمي هم محتمل است. رضا اسدي سهميه زير بيست و سه سال است ولي به نظر مي‌رسد ترديدهاي او بيش از آنکه به خاطر فسخ قرارداد با نفت باشد به سبب آن است که مي‌خواهد ببيند وضعيت هافبک دفاعي‌هاي پرسپوليس چه مي‌شود.

برانکو همچنان مصرانه محمد انصاري را دفاع مياني مي‌داند و به نظر مي‌رسد قصد ندارد او را به سمت چپ ببرد. حضور مصلح که او هم بزرگسال است نيازمند جدايي يک بازيکن ديگر خواهد بود و همين وضعيت در مورد سعد ناطق هم صدق مي‌کند.

با اين شرايط علوان زاده که فصل بعد بزرگسال محسوب مي‌شود شانس زيادي براي ماندن ندارد.

جام نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html